Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 6. september 2015

Høst i havgapet!

Forrige helg tilbrakte jeg med gode venninner på Feøy. Innimellom god mat og prat ble det også litt tid til tur på den vakre øya. 

Villsauene koser seg nå helt fram til vi skal kose oss med dem til jul.

Et fredelig øyeblikk!

En måkes skjebne. Vakkert og rått...... 

Høsten er på innmarsj og lyngen blomstrer.

Den gamle løa har falt sammen, men minnene er igjen i ruinene. Fremdeles vakkert, synes jeg

Ikke like vakkert alt som er skylt på land i løpet av høststormene, men innimellom fant jeg en del rekved.....

..... som har blitt med meg hjem.


Planen er at denne rekveden skal bli til et par hyller, en knaggrekke og så får vi se hva fantasien får til med det andre.

Ønsker alle en fin ny uke!
Anette

4 kommentarer:

  1. Er det fint - så god tur du hadde. Høsten kommer kald, men med fantastisk farger og lys.
    Spennende hva du arbeider med drivtømmer, gleder meg å se :-))) Kos deg og
    ha en riktig god uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, høst er fint når solen skinner :)
    Spennende med all rekveden!

    SvarSlett
  3. Flotte bilderog herlig terreng å vandre i. Ser ut som dere hadde ei flott helg :) Elsker rekved, fin fangst der :D

    Straks helg igjen, nyt den ;)

    SvarSlett