Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

fredag 3. april 2015

Koselig skidag med familien!

I dag har jeg vært på skitur på Fjellstøl med min sønn, svigerdatter og eldste barnebarn. Seks-åringen (som egentlig blir seks år om noen dager) gikk på ski for tredje gang i sitt liv. Og til å være nybegynner var hun kjempeflink.

Her er hun på full fres bortover. Gikk litt mer trått i bakkene opp og med litt knall og fall. Men sånn er det bare. Øvelse gjør mester! Og hun skulle absolutt ha seg frabedt noe hjelp til å komme seg opp igjen etter fallene :)

Matpausen hadde vi et lite stykke opp i løypa. Ikke så mye snø her lenger, mildværet har gjort sitt innhugg.

Boller og varm kakao smakte tydeligvis :)

Sitteunderlaget som jeg laget til henne for noen år siden fikk være med og varme litt....

Ønsker alle fortsatt god påske i byen, på fjellet eller ved sjøen!
Kos dere!

Anette

3 kommentarer:

  1. Så kjekt med familietur! Slett ikke lite snø i løypa i alle fall.
    God tur til fjells! Strålende vær her i dag og hele 10 minusgrader.

    God påskeaften fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Hvor flott med en sånn familietur. Flott jente og lue hun hadde på! Kos deg videre med påskedagene!

    Varm hilsen fra nord

    SvarSlett
  3. Ja, har me vel ikkje vore heldige med påskevèret vel?! Me har ikkje vore ute på langtur, berre litt bålpannekos hjå vener i nærleiken.
    Eg har pusla litt med strikk og slikt, som du såg på bloggen, og enn så lenge utan feil. Men det må vere ganske store feil om eg før eg hadde rekket opp ;)
    Ønsker deg fin start på ny kvardagsveke!
    Siri

    SvarSlett