Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 11. oktober 2014

Badeflisene på plass :)

Nå har fliseleggeren fått på plass de historiske fliser. Det var nok en utfordring for han siden disse er håndlagede og derfor varierende i tykkelse og størrelse. Men det gikk bra til slutt. 
Siden det er så mye mønster i flisene har jeg valgt ensfargede nesten hvite baderomsplater.

Det er ikke helt ferdig enda. Flisene skal impregneres og fuges og det skal lages en oppkant under platene. Men jeg er kjempefornøyd så langt, dette blir så bra :)

I morgen ønsker jeg meg fint høstvær. Da skal jeg ha meg en liten tur i strandkanten. Planen er å samle litt forskjellige skjell til et lite oppussingsprosjekt. Hvis det blir bra får dere se etterhvert :)

Ønsker alle en fortsatt god helg!
Anette

9 kommentarer:

  1. Mønsteret er så herlig :-)))
    Ha en riktig fin kveld Anette... og søndag dertil... selvfølgelig. Klem fra meg.
    Vi sitte ute, men det blir kald nå... tar jeg te eller vin? Kos deg :-)

    SvarSlett
  2. Herlighet for et lekkert bad du får! Regner med at vi får kikke inn når det blir ferdig også;)

    SvarSlett
  3. Hei! Så flotte fliser! Jeg glede meg til å se det ferdige resultatet! Her går det unna med prosjekt nytt kjøkken, eller kanskje vi heller skal si at det går den riktige veien?! Alt tatoo som kjent tid! Ønsker deg en flott søndag! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Nydelige fliser! Det blir et flott bad, gleder meg til å se det ferdig :)

    SvarSlett
  5. Her går det framover ser jeg. Lekre fliser du har valgt!

    God, ny uke ønskes av Ingunn

    SvarSlett
  6. Flotte fliser du har valgt! :-)

    SvarSlett
  7. Her har jeg oppdatert meg og jammen står du i hodet i total fornyelse av leiligheten. Jammen kommer du til og få det flott! Lekre fliser du har valgt.. Tenker vi får se det ferdige resultat..

    Ha en fin kveld..

    Varm hilsen i fra nord

    SvarSlett
  8. Utrolig nydelig!!! Gleder meg til fortsettelsen ;o)
    Klem

    SvarSlett