Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 23. september 2013

Putekos!

I løpet av den siste uken har en pute blitt til hos meg.
Påbegyndt på hytta forrige helg. Hadde tatt med meg garn og rundpinne, men hadde glemt hjelpepinne.
Hytta ble endevendt, men ingen gjenglemte pinner var å finne. 
Men rådløs er man da ikke :)

 Mamma sin visp ble plukket fra hverandre og voila.... der var hjelpepinnen :)
 
Garnet er Safir og kjøpt på Sparkjøp. Mønsteret fant jeg på Drops design, men jeg har nok laget min egen lille vri på det. Sånn som jeg pleier :) Hadde nemlig ikke tatt med meg hele mønsteret, så da måtte jeg improvisere litt :)

Likte godt denne gråfargen, kjølig og lunt på samme tid :)

Lyslykta er heklet av samme garnet. 

Nå er garnlageret mitt blitt enda mindre, og godt er det. Det begynner å bli så lite nå at jeg ikke får de helt skikkelige prosjektene ut av det. Gleder meg til å shoppe igjen om ikke så alt for lenge:)

Ønsker alle en fin høsttid!
Anette

13 kommentarer:

  1. Det vart ein nydeleg pute :) Godt du ikkje var rådlaus.

    SvarSlett
  2. Du er sååå flink til å strikke!!
    Jeg har ikke prøvd meg på flettemønster ennå, det ser så vanskelig ut:)
    Likte veldig godt den fine gråfargen:)
    Ha en fin kveld!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Så fin pute! Likte veldig godt fargen, den er kjempefin. Kos deg med puta nå i mørke kvelder:)

    SvarSlett
  4. Flott pute - og så dekorativt med flettemønster! Lyslykta "matcher" veldig fint!
    Jeg jobber meg sakte men sikkert gjennom et restegarnslager...men, jeg har veldig lyst på nytt garn til et nytt prosjekt...hm...tenke, tenke...:-)

    SvarSlett
  5. Puta og pynten på lyslukten ble nydelig! Så vakkert mønster på puta! Kjempefint ilag, og fin pynt i stua! :)

    SvarSlett
  6. Deilig mønsteret. Hyggelig pute med herlig fell. Kos deg.
    Ønsdagsklem fra Viola.

    SvarSlett
  7. Søt! Æ slit litt med det å redusere garnlageret..finner hele tiden noe nytt, men no har æ bare 2 strikkeprosjekt samtidig!!

    SvarSlett
  8. Hei. Artig påfunn. Vi i SparKjøp synes du er kreativ.

    SvarSlett
  9. Hei,,,,så fin den ble. Koselig å rigge det til i høststemning.
    Skinn, puter og levende lys har høysesong nå.
    Kos deg.
    Anne

    SvarSlett
  10. Skikkelig fin pute! Liker godt den gråfargen som passer til alt! Er det ikke herlig å tømme lageret! Tenk på hva som venter når du kan fråtse i nytt garn! Tror nok det blir ei stund til her i garden.....

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  11. Godt man ikke er rødløs, ja! Og flott pute da! Flettemønster er så fint!

    God helg og klem
    Cathrine :-)

    SvarSlett