Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 15. september 2013

A-form

I dag har jeg lyst å reklamere litt for to fantastisk flinke ungdommer som jobber og står på for å skape sin egen bedrift. Min nevø Andreas og hans samboer Ann Helen har startet bedriften 
Klikk deg inn på lenken over og besøk siden deres. 
Bildene over er hentet fra hjemmesiden deres og gjengitt med deres tillatelse

Ann Helen Hestås har gått på kunstskolen i Rogaland. Andreas Østebø er utdannet møbelsnekker. 
 For tiden studerer de begge møbeldesign og interiørarkitektur på Kunst og Designhøyskolen i Bergen.

 Nå har altså de unge kreative startet egen bedrift hvor de designer og produsere møbler og innredning.
Jeg er så inponert og stolt over hva de har fått til og håper at mange etterhvert får øynene opp for bedriften deres.

Og ikke nok med det, oppi det hele pusser de opp huset sitt. Med den bakgrunnen de har og deres kreativitet er jeg sikker på at deres nye hjem blir flott med spenstige og kreative løsninger. Jeg må nok snart ha meg en tur :)

Lykke til Ann Helen og Andreas!

Anette

4 kommentarer:

  1. Takk for kommentar ang. halsen min! Skal prøve din metode for sammensying neste gang, men da skal jeg strikke med et tynnere garn. Jeg har vært innom A-form. Imponerende!

    Ønsker deg ei fin uke! Jeg og mannen har nettopp gått regnværstur, og det er nok muligheter for flere slike ser det ut til.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Takk for tipset! Har vært inne og likt siden deres på FB. Skal bli spennende å følge med de! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Det blir spennende. Jeg ønsker lykke til.
    Ha en fin uke Anette. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  4. Måtte jo innom A-form. Jeg blir imponert av slikt pågangsmot. Det så kjekt når de lykkes, og det gjør det garantert.

    Så fin hals du har strikket i et innlegg under her.

    Ønsker deg en fin mandag og en ny og god uke.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett