Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 16. mai 2013

Mens jeg venter......

Mens jeg venter på at malingen skal tørke mellom hvert strøk på mitt nye oppussingsprosjekt har jeg lyst til å vise dere tidligere prosjekter. 
En flott, men litt tung ramme som jeg kjøpte på Fretex fikk et par strøk med spraymalingen: 

Før: 
 

Etter:

 I dag står brudebilde av oss i denne rammen. Synes den ble kjempekoselig :)

Her er et annet prosjekt: 
En potteskjuler, litt tung og stødig, kjøpt på Gjenbruken på Åkra....

....ble til et fint paraplystativ som står på yttergangen:

Så enkelt kan det gjøres :) Gleder meg til å vise neste prosjekt :)

Ønsker alle en kjempefin 17. mai! 
Klem fra Anette

3 kommentarer:

  1. Hei Anette;)
    Så kjempefin både rammen og krukken ble;) Råsmart! Kanskje det er det jeg skal prøve på noen utekrukker som jeg gjerne vil ha grå?!!
    Takk for tipset og takk for koselige kommentarer på bloggen min;)

    Ønsker deg en fin 17.mai;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Skal si du har fått sving på spraymalingen. Så morsomt! Tongene blir jo som helt nye!
    Ønsker deg en fin 17 mai- feiring!

    SvarSlett
  3. Spraylakking er ein smart måte å fornye ting på. Vart så flotte både rama og krukka. Eg brukar denne metoden sjølv også....raskt og enkelt :))
    Ha ein fin 17.Mai.
    MarJE

    SvarSlett