Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 14. april 2013

Lyslykter og loppemarked!

Så var snart denne helgen over. Finværet som vi har hatt så lenge tok slutt i dag. Nå blåser og regner det, men det strålende været og solskinnet har i allefall gitt meg masse overskudd og ny energi. Denne helgen har stort sett gått med til vårrengjøring. Herlig når det er gjort :)
Men innimellom har jeg fått laget to lyslykter av hamptau som skal være bursdagsgave. Min flotte kollega Torunn forsyner meg med glass som det har vært luktelys i og som hun har et rimelig stort forbruk av. I stedet for å kaste glassene gir hun dem til meg. Heldige meg.... :)


Og så har jeg vært på loppemarket. Det er alltid gøy. I dag kom jeg hjem med masse perler i alle farger og fasonger og et skjørt. Skjørtet har et underskjørt og et florlett stoff over, helt herlig. Kanskje det blir til en pute, eller kanskje det bare skal være et skjørt?! Vi får se etterhvert hva det blir til :)


Ønsker alle en fortsatt fin søndag!

Anette


3 kommentarer:

  1. Hampetau til lyslykter vart veldig fint. Det blir nok ei glad dame som får dei.
    Artig med loppemarked og spesiellt når ein finn noko ein kan bruke.
    God kveld, frå MarJE.

    SvarSlett
  2. Spennande loppemarkedkupp du har gjort. Stilige lykter i hamptau. Flott bursdagsgåve :)

    SvarSlett
  3. Fin fangst av perler! Skikkelige flotte lyslykter, det var en god ide - ha en fin kveld :-)

    SvarSlett