Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 19. januar 2013

Selbuvanter gis vekk!

Tidligere lovet jeg at jeg skulle gi vekk noe fint når jeg nådde 20 følgere. Denne gangen blir det ikke eget design. For nå er Selbuvantene ferdige og jeg har lyst at en av dere skal få dem. Det er fremdeles kald vinter og varme ullvanter er ikke å forakte for små barnehender.

De vanlig reglene gjelder:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å lenke siden
1 lodd for å bli følger

Skriv hvor mange lodd du tar.

Ønsker alle en flott helg!
Anette

23 kommentarer:

  1. Eg kjenner godt ei som kan nyte godt av desse vottane ;)
    3 lodd til meg.
    Siri

    SvarSlett
  2. Hei, jeg trekker gjerne et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Så fine vottar :) Eg blir gjerne med. Då blir det vel 2 lodd på meg. God helg.

    SvarSlett
  4. Så hyggelig Anette,,,,,,jeg tar to lodd i trekningen din,,,,,
    God helg videre.
    Anne

    SvarSlett
  5. Eg tek gjerne 3 lodd på desse fiiine vottane!
    God helg!
    Silje

    SvarSlett
  6. Hei. Nydelige votter du har strikket og som jeg tar 1 lodd på. Hilsen Cecilie (cecilieb@yahoo.com)

    SvarSlett
  7. God morgen ,Anette !
    Tar gjerne 2 lodd, selv om eg ikke forstår det helt. Kjekt å være med på leken ! Fine, gode,og varme votter!
    God helg i flott vintervær!
    Mvh.Reidun.

    SvarSlett
  8. Lekre votter! Jeg blir med og tar 3 lodd!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  9. Hei Anette, jeg klikker blogg din fordi du har strikket så fin votter... og hjertelig til lykke til 20 følgere. Jeg tregger gjerne 2 lodd.
    Deilig uke ønsker jeg og hjertelig hilsen fra Viola

    SvarSlett
  10. Lekre votter. Henger meg på treknigen å har 2 lodd:
    Ønsker deg e flott uke!

    SvarSlett
  11. Hei;)
    Så fine votter;) Blir med og trekker 2 lodd;) Følger deg videre;)
    Her nyter vi kalde dager og produserer islykter;) Titt gjerne innom bloggen min;)
    God mandagskveld til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  12. Hei;) Nok en dag med klarvær, sol og 11 blå her;)
    I dag har blogger vært samarbeidsvillig og jeg har fått linket til Gi borten din;) Håper du får mange nye besøkende på bloggen din;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Ann-Mari!
      Her hos oss er det også kaldt. Noe er galt med varmepumpen min og jeg måtte ut i minus 7 grader for å få varmen i meg. Vel, ikke helt sant men det føltes i allefall sånn :)
      Ha en fin kveld!
      Anette

      Slett
  13. Så fine.
    Tar to lodd, og ønsker meg dem veldig:)

    SvarSlett
  14. Hei Annette!
    Dette hadde vært flott å vinne, jeg som har barnebarn som de hadde passet til! Flott Give Away, og jeg tar mer enn gjerne 3 lodd! Gleder meg til å følge bloggen din fremover!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  15. Hei
    Blir med i trekningen. Ett lodd hvis denne meldingen henger fast.

    Ingvild Sønstabø

    SvarSlett
  16. Ett lodd til!!
    La link på facebook,en min !!! vottane er nesten mine, kjenner mange små med kalde fingre.

    Ingvild S (igjen)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til og god helg til dere på Steinbru :)
      Anette

      Slett
  17. Da har du 16 følgere ;o) Bare 4 igjen til æ vinn votter til junior, hi hi.. Tar 2 lodd som følger og for kommentar. ha ei fin uke, klem

    SvarSlett
  18. Så fine votter! Og koselig blogg! Jeg følger gjerne :)

    SvarSlett
  19. Kjempeflotte votter....jeg blir gjerne med i 12 time og trekker 3 lodd...takk og takk.
    Fin-fin kveld til deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  20. Hei og god helg.
    Så flotte votter, jeg vil gjerne være med hvis det ikke er for sent da.
    2 Lodd på meg.
    Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Du var med i trekningen :), men en annen vant dem.....
      Ha en fin helg!
      Anette

      Slett