Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år!

2013

Ja, så var jula over for denne gang. Noen har kanskje enda juleferie, så nyt den! Her i huset er det full rulle igjen med jobb fra i morgen. Egentlig godt å komme i normal gjenge igjen.
Nå banker det nye året på døra. Nye blanke ark og nye muligheter. Nyttårsløftet vi har gitt hverandre i år er at vi skal være mer aktive ute på tur. Hele høsten har vi jo vært i kjelleren, opptatt med oppussing. Formen er blitt elendig. Nå skal det virkelig bli godt å komme seg ut igjen, kjenne vind og regn i ansiktet og puste i frisk luft.

Jeg har savnet turene våre, de gir meg så mye overskudd og glede. Vi elsker å være ute på tur. I dag tok vi årets første. I flere timer gikk vi i byheiene rundt Haugesund. Et merkelig vær, litt regn, litt snø, litt overskyet og litt sol. Egentlig helt normalt for oss her på Vestlandet :) Men det var ikke verre enn at vi kunne sette oss ned og nyte årets første lunch ute ved Krokavatnet.




                                                                     
                                                                           
Hvis været holder neste helg, blir det bål og pølsegrilling på stranda sammen med barnebarna. Det gleder vi oss til, både små og store :)

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år! Jeg gleder meg til å kose meg med alle de flotte og kreative bloggene deres i året som kommer. Og så gleder jeg meg til å dele mine opplevelser og hobbyer med dere :)

Anette

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Artig å se hvordan det ser ut rundt deg i dag. Her er det godt med snø, og jeg har mange turer på ski allerede.
    Håper det blir vær til fjelltur i morgen...

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Heldige deg som kan gå på ski :) Vi må nok kjøre et stykke for å kunne gjøre det. Men jeg håper det blir noen skiturer på oss i vinter :)
      Ha en fin kveld!
      Anette

      Slett