Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 17. november 2012

Nytt arbeidsrom!

Nå har vi jobbet i kjelleren mer eller mindre hver dag siden vi fikk oversvømmelse. Det var i slutten av juli, nå skriver vi medio november. Vi begynner å bli temmelig slitne begge to. Det har blitt mer arbeid enn bare å rette opp skadene. Hele kjelleren er blitt pusset opp, fra gulv til tak. Nå begynner det å nærme seg slutten.
I dag begyndte jeg å flytte inn på arbeidsrommet mitt. For en lykkelige stund :). Det å ha sitt eget rom er bare helt fantastisk. Ha symaskin, strykebrett eller andre ting stående framme gjør livet litt enklere for meg. Jeg kan gå ut og lukke døren og tingene mine er ikke i veien for noen, ikke minst meg selv.
Her har jeg så vidt begyndt innflyttingen:

En god arbeidspult og stol er på plass. Og selfølgelig en radio og CD-spiller. Det er mye god inspirasjon å hente i god musikk :)

Det skal også bli en bitte liten kosekrok her. Den gamle jær-gyngestolen har jeg fått av min mor. Den er bare kjempekoselig. Den skal etterhvert få noen puter og et deilig skinn, så kan jeg gynge litt og tenke ut nye prosjekter.

En god og romslig hylleseksjon til å ha alt mitt dill og dall i,  hobbybøker, ferdige og uferdige arbeider osv.  Ennå står mesteparten stuet på loftet hos min gode nabo Eric, og jeg gleder meg til å få alt på plass. 

Litt arbeid gjenstår i noen rom, blandt annet litt listing og maling. Men nå begynner det å bli litt kjekt. Vi har gjort en god jobb!!

Ønsker alle en god helg!
Anette                                                                

                                                                                                                                                                                                                    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar