Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

tirsdag 27. november 2012

Lys i gammel kakeform!

Nå har jeg laget en av årets adventsstaker. Denne gamle kakeformen  har jeg hatt siden tidenes morgen. Det vil si at jeg gav den til min datter for noen år siden fordi jeg hadde kjøpt meg ny. Men så fikk jeg en ide om å sette lys i den.
Jeg var ikke verre på det enn at jeg spurte fint om å få den tilbake. Heldigvis hadde min datter kjøpt ny, og heldigvis igjen så hadde hun ikke kastet den gamle. Så da var det greit :)

   
Oppi har jeg lagt kongler, kanelstenger og selvtørket appelsiner. Kanskje litt for julete enda, men synes det ble litt koselig allikevel.

Nyt mørketiden med masse kos og levende lys, men husk å ikke forlat de uten tilsyn!
Anette

                                                                   

3 kommentarer:

  1. Å, kjære, vene.! - For en god ide det er å ha kakeform til lysestake.! Den ideen låner eg. og pynter og med kongler, appelsinskiver og nøtter. Har en mørk hjerteformet form som eg tenker vil egne seg. Skal ha familieselskap
    2.juledag, og da skal det vises ny lysestake med 3 røde kubbelys i! Takk, Anette !
    Klem, Reidun.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var en god idè, Reidun. Hjerteform til julebordet passer jo helt perfekt. Kjekt at jeg kan inspirere og dele med andre:)
      Klem fra meg

      Slett