Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 1. oktober 2012

Nye puter!

Med noen enkle grep ble gardinstoffet fra Fretex til to flotte puter. Jeg er i allefall fornøyd:=) Hele 29 kroner kom disse to putetrekkene på, innmaten hadde jeg fra før.
                                                                               
Det ble noe stoffrester igjen. Her har jeg brukt noe til magebelte rundt oppvaskklutene, festet med en knapp. Kjekt som en gavepakning, kanskje en liten vertinnegave?:=)
                                                                                     
Ha en fin høstkveld!
Anette                                                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar