Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

onsdag 31. oktober 2012

Mine vinterforberedelser:=)

Jeg hater å fryse på beina, det skal være visst! Nå har jeg hatt min årlige ullsokkehandel. Han som ekspederte meg flirte litt og lurte på om jeg frøs på bena:=) Hele 15 par litt tynnere ullsokker er i hus og noen garnnøster så jeg kan strikke meg noen fine i tillegg. Legg merke til at jeg også har fått meg noen med snø og reinsdyr på også. Så nå er jeg kledd for jula også.

                                                                                
Men jeg tenker litt på mine gjester også. Nederste skuff i kommoden på gangen er fylt opp med tova tøfler og sokker for små og store og det er bare å forsyne seg for de som er på besøk. En venninne har sine faste tøfler og blir litt sur hvis noen andre har tatt dem:=)


Tror trygt jeg kan si at jeg er en ispinne, iallefall på beina. Har stort sett alltid med meg et par tynne ullsokker i veska når jeg er på besøk hos andre.  Og ikke nok med det.....i senga har jeg et par kvite ullsokker som jeg ikke kan sove uten nå på vinteren.
Heldigvis har vi nå fått lagt varmekabler i hele kjelleren og når jeg nå i tillegg har sikret meg med ny ladning ullsokker ser jeg vinteren lyst i møte:=)

Varme hilsner fra
Anette
                                                                             




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar