Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

lørdag 27. oktober 2012

Katastrofe!

Jeg har strikket en skjønn Mariusgenser i størrelse 2 år. Med hue til. Dette blir nok minstejenta sin snart, tror jeg. Kanskje til jul.... (håper ikke mammen leser dette, så kan det være en overraskelse:=)) Jeg ble kjempefornøyd.


Men så var det katastrofen da, som jeg har skrevet i overskriften. Genseren ser da ikke ut som det, synes nå jeg.
Men det har seg sånn at jeg skulle gjøre vel og vaske genser og hue før de ble pakket inn. Siden garnet er av typen Superwash ble de tatt i maskinen. Det gikk ikke helt bra. For da jeg skulle ta plaggene ut var det et loddent syn som møtte meg.














Sånn så dusken og hua ut.
Heldigvis hadde jeg nok hvitt garn igjen så jeg fikk laget en ny. Så når enden er god, er allting godt:=)

Bestemors kjennetegn!
                                                                             
 Ha en fin kveld uten de store katastrofer!
Anette    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar