Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 14. oktober 2012

Høst!

Helga har vært aldeles nydelig. Været har vist seg fra sin beste side, med blå himmel og sol. Hele lørdagen gikk i jobbing i kjelleren for vårt vedkommende, men i dag lot jeg fornuften fange og gikk en lang tur i det nydelig høstværet. I to herlige timer har jeg gått i Djupadalen på nye stier opp til Krokavatnet. Dessverre hadde jeg glemt fotoapparatet. På veien hjem plukket jeg med meg noen høstlige greiner som nå pynter opp på stuebordet.


Denne høstkvelden skal jeg benke meg foran tv´en og se en god film. Godt under mitt deilige ullteppe med et nytt strikketøy:=) Og selvfølgelig masse levende lys. Kan det blir bedre?

Dette garnet kjøpte jeg på Fretex (300 gram) for 25 kroner. Herlig ull, minner om Rauma garn. Vet det ikke helt sikkert for det var ikke merket. Tror dette skal bli en genser til en 4 til 6 åring. Har ikke mønster, så det skal bli spennende å se hva det blir til etterhver:=) Det jeg strikker nå tror jeg kalles halvpatent. En omgang rett og vrang, og en omgang rett. Tror dette skal bli bra.

Ha en flott høstkveld!
Anette                                                                                                                                                          

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar