Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

onsdag 12. september 2012

Hjertelig velkommen!

Det er et stort skritt å ta når en bestemmer seg for å slutte i en jobb som en har hatt i ti år. En har lyst på nye utfordringer og oppgaver å bryne seg på. Samtidig er det gamle kjent og trygt. En kjenner rutinene, en kjenner skrevne og uskrevne regler. Og ikke minst kjenner en sine kollegaer, og en vet hva en har men ikke hva en får. Men så bestemmer en seg for å kaste seg ut i det......
Nå har jeg vært i min nye jobb i snart halvannen uke. Må si at jeg var spent og litt nervøs første dagen, nesten som å gå til sin første skoledag i første klasse. Ikke bare var det ny jobb, men jeg skulle også fungere i en annen type stilling som avdelingsleder for ganske mange mennesker. Men nok om det......
Den første som møtte meg da jeg kom på mitt nye kontor var en herlig jente (min ass.avd.leder) som ønsket meg hjertelig velkommen og som spontant fortalte at "vi har lengtet etter at du skulle komme, her er blomster til deg fra alle dine nye kollegaer"....

Går det ann å bli bedre mottatt?! Det ble en utrolig flott start på min første arbeidsdag og jeg følte meg så hjertelig velkommen. Også min andre ass. avd.leder( jeg har to!!!!:=)) har vært fantastisk tolmodig og flink til å sette meg inn i min nye jobb. Videre har jeg hilst på utrolig mange dyktige og hyggelige medarbediere. Hver dag har jeg kommet hjem, full av informasjon og nye inntrykk. Hjemme har det rett og slett ikke vært plass til mer oppi hodet mitt.Tror jeg var ganske tom i blikket og vanskelig og få kontakt med meg på fredag ettermiddag. Avgjørelsen som min mann ville jeg skulle være med å ta den ettermiddagen om snekringen i kjelleren, måtte vente til senere den helga:=)

Det har vært en flott uke.
Nå bare gleder jeg meg til fortsettelsen:=)

Anette
                                                                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar