Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

søndag 19. august 2012

Søndagstur til Olalihytta!

Olalihytta, Haugesund Turistforenings hytte, ligger bare halvannen time fra parkeringsplassen på Opheim. En flott søndagstur med og uten barn. I dag gikk vi uten, men traff flere på veien.

 Det begyndte med litt lavt skydekke, men det varte heldigvis ikke lenge.

Halveis til hytta fant vi dette skiltet. Jeg tror at dette var huldrenes verk for å lokke til seg sultne menn. Min kjære fikk ikke la seg friste. Jeg passet på:=)   

Olalihytta. Snart stenger den og ny hytte blir bygget. Det trengs virkelig, den gamle er godt slitt. Sikringshytta er allerede påbegyndt.

På hjemveien kom sola og det ble ganske varmt. Godt å gå i skyggen.


Rett og slett vakkert!

Ikke vanskelig å gå tørrskodd her:=)    

Siste bilde fra denne turen. Ser en anelse av høstfarger her nå. Tiden flyr, nå kan jeg snart glede jeg meg til vinteren og til mange flotte skiturer innover her:=)

Ha en fin søndagskveld!
                                                                            Anette                                                                                                                                                                                                                                                                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar