Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

torsdag 23. august 2012

Oldemors sengeteppe!

Jeg er av den oppfatning at vakre gamle ting skal være framme og kunne nytes. Så også dette gamle barnesengeteppe som min oldemor, Emilie, har laget. Jeg tror hun laget det til sine barn, men det er jeg ikke helt sikker på. Mulig hun laget det til sine barnebarn. Men uansett, gammelt er det. Og vakkert. Jeg fikk det av min farmor da jeg fikk mitt første barn.

  
Nå ligger det over stolen på soverommet, forøvrig en liten klappstol som er det eneste jeg har plass til:=) Den litt erfarne vil nok se at det teppet er litt slitt enkelte plasser. Men det kan lett ordnes..... eller ikke:=)

Fine detaljer, og sikkert ikke vanskelig å kopiere. I allefall ikke for den litt erfarne:=)


Ha en fin dag!
Anette                                                                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar