Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

mandag 30. juli 2012

På tyvjakt!

Min mann, helten:=), er en observant fyr. I går var han kjapp i vendingen da han fant en stjålet bil parkert i gata utenfor hos oss. Derfor kunne glade eiere hente den etter kort tid. Men tyvene var dessverre forsvunnet over alle hauger. Men de hadde parkert fint og tatt nøklene med seg. Så vi antok at de ville komme tilbake for å hente den senere. Politiet fikk derfor tilbud om å spane fra kjøkkenvinduet vårt, sånn at vi kunne få litt action på en ellers kjedelig søndagskveld. Men der gikk grensen for dem, det hadde de nok ikke muligheten for. Men min mann, helten:=), han var ikke verre på det enn at han la seg på lur i kjøkkenvinduet med kamera for å muligens kunne fakke dem på film.

Fotoapparatet perfekt kamuflert i persilledusken...............

Og da han ble lei av å leke detektiv, ble disse to satt til å holde vakt............

Så hører det med til historien at både VG og Haugesund Avis har vært ivrige for å få intervju med helten i gata. I disse agurktider må jeg si at dette er et supert  tilskudd til sommerutgavene:=)

Til slutt! Pass dere, alle dere med skumle hensikter i gata vår. Helten min er ikke nådig hvis han får tak i dere!

Anette                                                                            
                                                                                 

2 kommentarer:

  1. Håpe alle der ute ser ironien i innlegget :) Når VG ringer halv ett på natten for å få de grusomme detaljene, og alt en har gjort er å se ut av vinduet, blir det mye agurker å knaske på for alle parter. Men...agurker er jo godt da :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Men det kan være litt vel mye vann i de da....:=)

      Slett