Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

fredag 1. juni 2012

En hyggelig overraskelse!

Da jeg åpnet postkassen min i dag lå det en pakke oppi. "Hva i all verden er det nå jeg har bestilt og klart å glemme ut", tenkte jeg og begyndte å grave litt bak i hukommelsen. Men nei, det var ingenting jeg hadde glemt.

Så viste det seg at det var min svigerinne, Siri, som hadde funnet en liten skatt til meg. Og sendt avgårde med ønske om en god sommer:=). Hun har tydeligvis fått med seg at jeg er på jakt etter små salt og pepperbøsser. Det er så hyggelig å dekke fine bord og ha salt og pepperbøsser til hver kuvert. Så slipper gjestene å strekke seg eller rope over bordet.

Her er det også plass til tannpirkere, eller kanskje det er beregnet til andre ting? Og sjekk det koselige stoffbåndet med jordbær på! Passer helt perfekt til meg og min blogg:=)                                                                               
Jeg ble kjempeglad for skatten som lå i postkassen min i dag, tusen takk Siri!

Salt- og pepper!
     Anette                                                                               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar