Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
. . . . min dagbok om håndarbeid, gjenbruk, mat, interiør, turene mine, og andre ting som skjer mellom himmel og jord . . . .

onsdag 9. mai 2012

Resteveske!

Jeg elsker å strikke, sy og hekle. Stort sett gjør jeg meg ferdig med ting og tang. Noen ganger kan det imidlertid gå år og dag før det blir ferdigstilt. Av og til må jeg bare ta meg sammen. Nå har jeg ryddet i gamle hekle- og strikketing som har blitt liggende noen år. Bestemte meg for at minst en ting skulle bli ferdig. For ca fem år siden heklet jeg bestemorsruter av restegarn som skulle bli en veske. Fór ble også kjøpt inn. Den ble gjort ferdig i går. Tok ikke lange stunden før den var montert. Skjønner ikke hvorfor det ikke har blitt gjort før.....

















Men, nå er den ferdig og sånn ble den. Litt maritim med fisk i fóret.
Kanskje jeg skal bruke den hvis jeg blir invitert på seilbåttur:=)...
eller kanskje jeg bare skal bruke den til å ha håndarbeid i?
Ja, ja.... den ble i allefall ferdig. Ikke verst bare det.

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar